loading...
بزرگترین مرجع دانلود

mr.mehranhidden بازدید : 263 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید بر روی موبایل خود استفاده نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

20 MW مجموعه 20 تصویر زمینه بسیار زیبا در اندازه 320x240 موبایل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 435 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

توپ هایتان را آماده کنید تا قلب کشتی های دشمن را نشانه برید.بندر هایتان را مستحکم کنید تا کشتی های نو بسازید فناوری های جدید فراگیرید تا کشتی های جدیدی درست کنید و دیپلماسی خود را با دوستان و دشمن دشمنان خود گسترش دهید تا بتوانید سر زمین های جدید فتح کرده و پادشاهی ها را در هم بکوبید اما مراقب حمله دشمنان نیز باشید!!!می توانید با برخی رابطه ی تجاری بر قرار کنید و ثروت به دست بیاورید. اکثر انسان های بزرگ زندگی خود را با بدبختی و تنگ دستی آغاز کردند و این دقیقا همان موقعیتی است که بازی ما را در آن قرار می دهد.کشوری داغون بی پول بی سیسات و کلا داغون……باید خود کشوری عظیم وقدرتمند بسازید و بر دنیا حکم فرمایی کنید. بازی از ۲ بخش مجزا ساخته شده است : ۱)بخش داستانی ۲)بخش آزاد. در بخش داستانی بازی باز با انتخاب یکی از کشور ها به دنیا پر پیچ و خم بازی وارد میشه و به صورت خی داستان هایی از آن دوره روایت میشه و بازی کن با بازی بیشتر آشنا میشه. در بخش آزاد گیمر میتونه هرکاری را که تمایل داره انجام بده: جنگیدن ، تجارت کردن ، توقف و گذراندن زمان و .. . شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

port royale 3 cover small دانلود بازی Port Royale 3 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 253 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

Worms Reloaded GOTY جدیدترین عنوان بازی کرم ها می باشد که این نسخه game of the year edition می باشد که در آن جدیدترین DLC و آپدیت های اضافه شده اند . کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

 

Worms Reloaded GOTY دانلود بازي Worms Reloaded GOTY براي PC

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 255 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag'narok ، چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت کنید.

|به همراه توضیحات کامل نصب بازی|

 

confrontation pc cover small دانلود بازی Confrontation برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 206 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final

 

 

 

password مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final دانلود مخصوص Internet Explorer | لینک کمکی

download مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final دانلود برای سایر مرورگرها | لینک کمکی

 

تبلیغات
پر فروش ترین محصول

http://up.paypersell.bz/uploads/1427337871.gif

قیمت: 7900 تومان

آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای ائد خود خلاص شوید ؟

با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟ از بین بردن با زحمت زیاد ؟

به کمک مواد شیمیایی ؟  کندن موهای زائد ؟

و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح ؟

روش جدید برای این کار استفاده از مو بر اسموت اوی می باشد !!

محصولی که هم اکنون  شبکه های ماهواره ای آن را تبلیغ می کنند

بازی جنگ امپراتوری




بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

پکیج 210 فیلم هیجان انگیز 2012

http://up.vatandownload.com/images/sttnj5owxs8wg92ayos6.gif

پکيج 210 فيلم هيجان انگيز 2012 با کيفيت فوق العاده

فيلم هاي برتر تابستان 1391

بهمراه هديه باور نکردني براي هر خريدار

کيفيت تمام فيلم ها 720p , dvdrip عالي و فوق العاده

با قيمت با قيمت فوق العاده فقط و فقط تا پايان تابستان

براي ديدن توضيحات و ليست مجموعه اينجا کليک کنيد...

http://up.vatandownload.com/images/eew5pxtfgpcyrten2bb.jpg

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی در دنیا بهترین است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 4,176
  • بازدید کلی : 45,684