loading...
بزرگترین مرجع دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 192 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مرتبط با موضوع: اداری و دفتری, یادداشت / مدیریت کارها

 

دانلود Blumentals Program Protector

Program Protector یکی از برترین ابزارها برای محافظت نرم افزارها از طریق رمزگذاری در دنیا می باشد. شرکت Blumentals که در شهر Riga کشور لیتوانی قرار دارد از بهترین متخصصان برای ساخت این نرم افزار استفاده کرده است. شما به راحتی می توانید هر نوع نرم افزار ویندوز را به وسیله رمز گذاری محافظت کنید. استفاده از آن بسیار ساده بوده و نیازی به هیچ گونه اطلاعات خاص کامپیوتری و مهارت ویژه ای ندارد و شما می توانید تنها با چند کلیک رمز عبوری روی برنامه مورد نظر قرار دهید. اما چه چیزی باعث برتری Program Protector نسبت به برنامه های هم خانواده اش شده است؟
Program Protector با هر نوع نرم افزار ویندوز سازگار بوده و برخلاف سایر نرم افزارهای هم نوع ، بسیار ایمن و ساده ساخته شده است. کاربران خطرآفرین دیگر نمی توانند از طریق تغییر نام فایل ها یا با حذف نرم افزار امنیتی از سد امنیتی آن بگذرند. مطمئناً همانطور که قبلاً هم گفته شده طراحی ساده و سهولت در استفاده از مزیت های دیگر آن به شما می روند که نمونه آن را در کمتر نرم افزاری مشاهده کرده اید.
امکانات نرم افزار Blumentals Program Protector v4.3 :
- محافظت کامل از هر نوع نرم افزار ویندوز با قرار دادن پسورد روی آن.
- قابلیت Drag & Drop فایل ها و میانبرها برای قرار دادن آنها در محدوده ایمن رمز عبور.
- قابلیت مرور لیست نرم افزارهای محافظت شده.
- قابلیت محافظت از خود جهت حفظ ایمنی.

Blumentals Program Protector

- امکان شخصی سازی عکس العمل رمز عبور.
- مشاهده جدول فعالیت نرم افزارهای محافظت شده.
- ایمنی 100% و جلوگیری از ساخت مسیر فرعی برای گذشتن از سد امنیتی نرم افزار.
- سازگار با تمامی نرم افزارهای ویندوز شامل internet explorer و Outlook Express.
- استفاده بی نهایت ساده از نرم افزار.

mr.mehranhidden بازدید : 308 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

EMDB نرم افزاری کم حجم و بسیار کاربردی برای ساخت کالکشن های فیلم است. این نرم افزار قادر است از سایت معتبر و معروف IMDB تمامی اطلاعات یک فیلم را جمع آوری کند و برای شما ذخیره سازی کند. به این صورت شما یک کالکشن حرفه ای از فیلم های مورد نظر خود خواهید داشت. این نرم افزار میتواند پوستر (کاور) فیلم ها را از سایت IMDB جمع آوری کرده و برای شما به صورت های مختلف مانند سایز بزرگ ، سایز متوسط ، بند انگشتی و... ذخیره سازی کند. شما همچنین قادر خواهید بود تا محتویات کالکشن خود را به صورت فایل های CSV و یا Text و حتی به صورت سایت خروجی بگیرید و به راحتی از آنها در هر جا استفاده کنید. این نرم افزار به کمک زبان C++ در نرم افزار Microsoft Visual Studio 2008 نوشته شده و شما برای اجرای آن نیازی به .NET framework نخواهید داشت.
امکانات نرم افزار EMDB v1.56 + Portable :
- جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB.
- گرفتن خروجی از کالکشن شما به فرمت های CSV , TXT و یا صفحات وب.

EMDB

- بدون نیاز به نرم افزار های جانبی.
- نوشته شده توسط زبان C++.
- جمع آوری پوستر ها در سایز های مختلف.
- دارای زبان های English, Dutch, Danish, German, Italian, Portuguese, Slovak, Spanish, Hungarian Croatian, Swedish, Greek, Catalan, Czech, Norwegian, Japanese, French, Finnish, Polish, Russian, Turkish, Chinese, Serbian و Slovenian.

mr.mehranhidden بازدید : 170 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود My Notes Keeper

ما هر روزه با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه هستیم. مدیریت، به خاطر سپردن و استفاده از این مقادیر اطلاعات ، کاری طاقت فرسا می باشد. برای یک راه حل دم دستی می توانید از تکه های کاغذ برای نوشتن اطلاعات استفاده کنید ، اما با استفاده از نرم افزار My Notes Keeper می توانید به راحتی حجم زیاد اطلاعات را مدیریت کنید.
اکثر افراد با پرسش های زیر رو به رو می شوند :
- من چطور می توانم تعداد زیادی یادداشت و اسناد متنی را در تحقیقات خود مدیریت کنم؟
- چطور می توانم اطلاعات شخصی خود را به خوبی مدیریت کنم؟
- چطور می توانم یک پایگاه اطلاعات شخصی و شرکتی ایجاد کنم؟
- چطور می توانم نمای کلی یک کتاب را بنویسم؟

اگر می خواهید مشکلات فوق را نداشته باشید می توانید از My Notes Keeper v2.7.6.1404 استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به امکانات مختلفی مانند اطلاعات پایه ، کتاب الکترونیک ، لیست امور روزانه ، مدیریت اطلاعات مشتری ، مدیریت یادداشت ها ، مدیریت اسناد ، کتاب آدرس ، دفترچه تلفن ، رمزهای عبور ، آلبوم عکس ، آدرس های اینترنتی ، فایل ها ، مدیریت محتوا ، پردازش کلمات و... دسترسی داشته باشید.

My Notes Keeper

استفاده از My Notes Keeper بسیار ساده بوده و کار با رابط کاربری آن نیاز به هیچ گونه اطلاعات تکنیکی ندارد. نصب آن تنها 10 ثانیه طول کشیده و با سرعت بسیار بالا نیز اجرا می شود. سازگاری با اسناد Office مانند Word, Excel و کار با txt, .wri, .rtf, .doc, .html. از دیگر امکانات مفید آن می باشد. امنیت کامل اطلاعات با استفاده از قرار دادن رمز عبور از مهمترین امکانات امنیتی این نرم افزار می باشد.
در نهایت قابلیت باز کردن تب های مختلف و ساختار درختی فایل ها برای دسترسی سریع به اطلاعات ، استفاده از آن را بسیار ساده تر می کند.

mr.mehranhidden بازدید : 220 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0.3.5 نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود

| دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود|
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 16/مرداد/1391|
"Download Accelerator PLUS" یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار که با نام اختصاری DAP شناخته می شود سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را تا سه برابر واقعی افزایش می دهد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار پس از نصب به صورت خودکار به مرورگر های اینترنتی سیستم افزوده می شود و کاربران می توانند به راحتی همه نوع فایلی را از اینترنت دانلود کنند. DAP با تمامی ارتباط هاي اينترنتي مانند CABLE، DSL/ADSL ، T1 ، DIAL-UP سازگار است.شیوه این نرم افزار مدیریت دانلود،تکه تکه کردن داخلی فایل ها است که باعث می شود پروسه دانلود در زمان بسیار سریعتری انجام گیرد.به طور حتم می توان این دانلود منیجر را یکی از پرطرفدارترین ها دانست زیرا بر طبق آخرین خبر ها دارای 180 میلیون کاربر بوده است.از ویژگی های مناسب این نرم افزار می توان به قابلیت Resume یا ادامه دادن دانلود های متوقف شده،قابلیت زمان بندی دانلود ها، مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده، انتخاب پوسته هاي مختلف و... اشاره کرد.نرم افزار با تمامی مرورگر های اینترنتی مانند Netscape, Internet Explorer, Opera و Firefox سازگار است و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 231 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 


 دانلود Daemon Tools Pro Advanced 5.1.0.0333 نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه ساز قفل ها
"Daemon Tools" یکی از برترین نرم افزار های ساخت CD/DVD رام های مجازی است.همانطور که می دانید بسیاری از فایل های حجیم که بر روی اینترنت بارگذاری می شوند به صورت فرمت های ایمیج می باشند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق یک درایو مجازی می تواند فایل های ایمیج را بارگذاری کرده و بدون نیاز به رایت اجرا کند.نرم افزار طیف وسیعی از فرمت های ایمیج را پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی می توانند دیسک های قفل دار را توسط برنامه رایت کنند.امروزه این نرم افزار به ابزار بسیار محبوب گیمر ها بدل گشته است زیرا می توانند بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی بازی های خود را اجرا کنند. این برنامه از فرمت های cdi (Disjuggler),nrg,cue/bin, mds (Media Descriptor File), bwt, iso, ccd و pdi پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 241 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
نرم افزار مفید وعالی گوگل کروم ورژن جدید
 دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 20/مرداد/1391|
گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 139 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود Pro Assistant - نرم افزار موبایل ابزار همه کاره

نرم افزار Pro Assistant یک برنامه قدرتمند و همه جانبه است که مهمترین ویژگی آن جستجو است. با استفاده از ویژگی قدرتمند جستحوی آن می توانید موزیک ها، تصاویر، فایل ها و هرآنچه می خواهید را جستجو کنید. البته این برنامه ویژگی های دیگری مانند پخش کننده موزیک، مدیریت برنامه ها، مدیریت کانتکت ها، بلاک کننده تماس ها، مدیریت موزیک، پشتیبان گیری پیامک ها و... را نیز دارد.

ادامه / دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 218 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
3 دانلود Vmware Fusion v5.0.0.802507 MacOSX - نرم افزار اجرای ویندوز در مک

نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

در نسخه جدید آن تمامی هماهنگی های لازم برای سیستم عامل شیر کوهی ( Mountain Lion ) تنظیم شده است.
ادامه / دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 147 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دانلود کتاب رمان خنده در تاریکی

    در کتاب خنده در تاریکی نویسنده خلاصه ی رمانش را در همان چند خط اول داستان می آورد . شاید با خود بگویید که این رمان داستان محور نیست . به سبک تمامی رمان های مدرن و پست و مدرن . ولی این تصور اشتباه ست . داستان به شدت سینمایی و داستان محور می باشد . باز ممکن است با خود بگویید که رمان سبکی فوق العاده غنی و البته شاعرانه دارد و فارغ ازتمامی دل واپسی هایش داستان می گوید و همه ی قلب ها را جذب می کند . اما سبک داستان نیز آن طوری نیست که فکر می کنید . ساده است و طنز با شخصیت پردازی هایی محدود و البته قوی . شاید بزرگترین کشش رمان همین سبکش باشد که به تنهایی صفحات بسیاری از رمان را برای خواننده جذاب می کند.

    ادامه / دانلود
    تبلیغات
    پر فروش ترین محصول

    http://up.paypersell.bz/uploads/1427337871.gif

    قیمت: 7900 تومان

    آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای ائد خود خلاص شوید ؟

    با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟ از بین بردن با زحمت زیاد ؟

    به کمک مواد شیمیایی ؟  کندن موهای زائد ؟

    و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح ؟

    روش جدید برای این کار استفاده از مو بر اسموت اوی می باشد !!

    محصولی که هم اکنون  شبکه های ماهواره ای آن را تبلیغ می کنند

    بازی جنگ امپراتوری


    

    بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

    بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

    این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

    پکیج 210 فیلم هیجان انگیز 2012

    http://up.vatandownload.com/images/sttnj5owxs8wg92ayos6.gif

    پکيج 210 فيلم هيجان انگيز 2012 با کيفيت فوق العاده

    فيلم هاي برتر تابستان 1391

    بهمراه هديه باور نکردني براي هر خريدار

    کيفيت تمام فيلم ها 720p , dvdrip عالي و فوق العاده

    با قيمت با قيمت فوق العاده فقط و فقط تا پايان تابستان

    براي ديدن توضيحات و ليست مجموعه اينجا کليک کنيد...

    http://up.vatandownload.com/images/eew5pxtfgpcyrten2bb.jpg

    تعداد صفحات : 7

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی در دنیا بهترین است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 4,244
  • بازدید کلی : 45,752