loading...
بزرگترین مرجع دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 317 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 

The Emperor's New Groove (2000) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

The Emperors New Groov دانلود دوبله فارسي انیمیشن زندگی جدید امپراطور The Emperors New Groove

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراتور

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی ، کارتونی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۳۸ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 309 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 5.6 Build 563

PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

PhotoInstrument روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 5.6 Build 563

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 219 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo Maker طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker Pro 4.0.4186

 

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 198 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 

The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead قسمت سوم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

| به همراه دانلود قسمت سوم به صورت جداگانه |

 

The Walking Dead دانلود بازي The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead براي PC

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 196 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

 

دانلود + ادامه مطلب
mr.mehranhidden بازدید : 304 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
21ورژن جدید قویترین نرم افزار مدیریت دانلود به نام Internet Download Manager 6.11 Build 8


دانلود با لینک مستقیم

Internet Download Manager 6.11 Build 8

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب

برای دانلود به ادامه مطب بروید

mr.mehranhidden بازدید : 261 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
13دانلود جدیدترین ورژن شرکت موزیلا با نام Mozilla Firefox v13.0


دانلود با لینک مستقیم

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

mr.mehranhidden بازدید : 198 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
23دانلود نرم افزاری عالی برای ارتباط اینترنتی به نام Nimbuzz v2.2


دانلود با لینک مستقیم از سرور خوب دانلود

هریک از ما کاربران برای ارتباطات از طریق اینترنت معمولا به پیام رسان ها یا همان مسنجرها روی می آوریم چرا که دسترسی به آن ها ساده ، رایگان و با قابلیت های فراوان هستند. بسیاری از ما کاربران حتی از چند پیام رسان مختلف استفاده می کنیم تا بتوانیم با دوستان و آشنایان خود راحت تر از گذشته ارتباط برقرار کنیم ؛ اما همین تعدد پیام رسان ها گاهی کار را سخت می کند و می بایست همیشه با چند پیام رسان در ارتباط بود و مدام چک کرد که آیا فلان پیام رسان به درستی کار می کند یا خیر؟ یا پس از نصب ویندوز باید چند مسنجر نصب کرد تا بتوان با سرویس های مختلف ارتباط برقرار نمود. اما ما قصد داریم شما را با مسنجری آشنا کنیم که با تمامی پیام رسان های رایج سازگار بوده و می تواند با هریک از آن ها ارتباط برقرار کند.
این پیام رسان که Nimbuzz نام دارد به راحتی با تمامی سرویس دهنده های رایج سازگار بوده و به طور مثال می تواند از یاهو به جیمیل پیام ارسال کند یا این که با آنلاین شدن این نرم افزار چند آیدی با سرویس دهنده های مختلف آنلاین گردند. این مسنجر به مانند دیگر پیام رسان ها قابلیت های متعددی از جمله چت به صورت ارسال پیام و چت صوتی و تصویری را برای کاربران آماده ساخته است. به اشتراک گذاری فایل ها ، استفاده از شکلک ها ، واسط کاربری جذاب ، استفاده آسان از پیام رسان و ده ها قابلیت دیگر که Nimbuzz به کاربرانش هدیه می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

mr.mehranhidden بازدید : 159 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مبدل Bigasoft iPad Video Converter v3.6.18.4499

 

نرم افزار Bigasoft iPad Video Converter v3.6.18.4499 یک نرم افزار مبدل برای آی پاد است که شما به راحتی می توانید فایل های ویدئوی و صوتی خود به بالاترین کیفیت ممکن HD تبدیل کنید و لذت ببرید ! این نرم افزار تبدیل کننده می تواند هر نوع از فرمت های ویدیویی از جمله WMV, ASF, AVI, DivX, MKV, MOD, TOD, MTS, VOB, MPEG, MOV, RM, 3GP, high quality 1080p & 1080i MKV را به کیفیت بالا (HD) تبدیل کند و علاوه بر این، همچنین می تواند فایل های صوتی مانند WMA، WAV، MP2، AC3، RA، M4A، OGG، AAC و غیره را به MP3 اپل تبدیل کنید. این نرم افزار قدرتمند مبدل فیلم با توابع ویرایش قدرتمند مجهز شده است. شما آزادانه می توانید  کلیپ ها فیلم ها و سفارشی کردن خروجی اثر، ادغام فایل های ویدئویی را پس از تبدیل فایل ها در دسته ها، و غیره با سرعت تبدیل و کیفیت خروجی عالی را بگیرید. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 

mr.mehranhidden بازدید : 157 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Untitled 361 سیاه سفید و ویرایش عکس با Noir در آیفون/آیپاد

 

امروز سایت سیب دانلود نرم افزار جدیدی را برای دستگاه آیفون و آیپاد شما عزیزان فراهم کرده است که در نو خودش بی نظیر است.شما به وسیله ی این نرم افزار بدون داشتن هیچ دانش خاصی عکس های خود را به شیوه ی کاملا حرفه ای ویرایش و نور تصاویر را تنظیم کنید و دست آخر یک تصویر حرفه ای و جذاب از یک عکس ساده بسازید.

mr.mehranhidden بازدید : 722 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

instant heath rate گرفتن نبض با آندروید با instant heath rate

امروز یک برنامه عالی برای گوشی های با سیستم عامل آندروید قرار داده ایم .

شما به وسیله این برنامه می توانید نبض خود را با گوشی بگیرید.

نحوه کار کرد این برنامه به این صورت است که وقتی که انگشتتون رو روی لنز دوربین قرار بدین و ۱۰ ثانیه صبر کنید، این برنامه نبض شما را نشان خواهد داد

فقط باید LED قرمز روشن شده باشد.

mr.mehranhidden بازدید : 343 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Darksiders II Limited Edition

به همراه DLC و کرک Skidrow

اپدیت 1 بازی اضافه شد.

اپدیت 2 بازی اضافه شد.

همان طور که اشاره شد داستان بازی هم عرض شماره 1 اتفاق می افتد با این تفاوت که این بار بازیباز در نقش Death، برادر War قرار می گیرد. روایت داستان به نحوی خواهد بود که ابعاد تاریک نسخه شماره 1 را پوشش می دهد، به گفته کارگردان، در این شماره سعی بر این خواهد بود تا نکاتی که در شماره 1 با ابهامات بسیار، فکر طرفداران را به خود مشغول کرده بودند شفاف سازی شوند. از جایی که داستان بازی توسط شخصیت دیگری روایت می شود به تناسب آن هم مکان های متفاوتی برای روایت جدید داستان نیاز است که بهترین مکان برای روایت داستان Death دنیای مردگان (UnderWorld) است، از همان نمایش های ابتدایی بازی شاهد نکات مهمی در مورد مکان های بازی بودیم، یکی از نکات بسیار مهم در این بخش وسعت دنیای مردگان “مرگ” نسبت به دنیای برزخی “جنگ” است. بنا به گفته مسئولان Vigil Games دنیای مردگان Death چندین برابر دنیای برزخی War خواهد بود. از این رو شاهد قلمرو های مختلفی در این دنیا خواهیم بود. این دنیا و قلمرو های بزرگش، مکانی برای موجودات و Boss های مختلفی است که هر کدام بسته به موقعیت گیمر، که در چه مرحله ای باشد متغیر هستند. البته شایان به ذکر است که حضور دو اسب سوار دیگر به نام های Fury و Strife در بازی تایید شده است که انتظار می رود Death در بخش های مختلف با این دو اسب سوار آخرالزمان ملاقاتی داشته باشد. بازی،Death را در شهر ها و موقعیت های مختلف و خطرناکی قرار خواهد داد. شهر های بازی، غالبا بهCity Hubs شهرت دارند. این شهر ها ویژگی های مختلف و متنوع ای برای خود خواهند داشت. هر یک از این شهر ها NPC های مختلف با ماموریت های متنوعی را شامل می شوند که در دنیای بزرگ مردگان موقعیت مناسبی برای گشت و گذار فراهم می کنند

 

تصاویری از بازی Darksiders II :

 

سیستم مورد نیاز بازی Darksiders II :

Minimum Specs
OS – Windows XP, Windows Vista SP1 or Windows 7
Processor – 2.0Ghz Intel® Core™2 Duo Processor or AMD equivalent
RAM –2GB
Hard Drive – 20 GB space free 10 GB free after install
Video Card – NVIDIA 9800 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent

Recommended Specs
OS – Windows 7
Processor – Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM –2GB
Hard Drive – 20 GB space free (10 GB free after install)
Video Card – NVIDIA GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent

نکات نصب بازی Darksiders II :

بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید.

کرک را کپی کنید و بازی کنید.

نکته : داخل سیستم مورد نیاز فضای مورد نیاز 20 گیگ اعلام شده ولی کل بازی 5.6 گیگ هست!! بازی کامل هست ولی دلیل این اختلاف مشخص نیست!

لیست DLC های موجود :

Darksiders II-Crucible Pass
Darksiders II-Dark Talons
Darksiders II-Rusanov’s Axe
Darksiders II-Skeletal Axe of Rending

 برای دریافت سلاح های DLC به محل زیر برید :

نمونه یکی از سلاح ها (شماره 4 ) :

 

 

 

  دانلود رایگان بازی Darksiders II با لینک مستقیم-5.6 گیگابایت
.
.
.
.

 پسورد فایل زیپ : www.kingsdownload.com

 لینک منبع: کینگز دانلود

 

نکات و آموزش

1-برای باز کردن فایل ها از برنامه winrar استفاده کنید
2- برای باز کردن فایل ها با پسوند ISO از برنامه های درایو مجازی مثل Daemon tools استفاده کنید
3- در صورت مشکل با لینک دانلود متوانید در ارسال نظر آن را بیان کنید
4- اگر فایل خاصی را در نظر دارید به قسمت درخواست فایل مراجعه کنید
5- پسورد تمامی فایل های دانلود شده www.kingsdownload.com میباشد
6- برای دریافت اپدیت های روزانه و مطالب جدید عضو سایت شوید
7- برای دسترسی اسان به سایت و اخرین مطالب نوار ابزار kingsdownload را نصب کنید
8-تمامی فایل ها دارای 5% ریکاوری هستند در صورت نیاز میتوانید باز سازی کنید

mr.mehranhidden بازدید : 164 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی I Am Alive نسخه PC به همراه کرک Reloaded

 

آدام شخصیت اصلی بازی است که به مانند اکثر داستان های این چنینی پس از زلزله ای بزرگ به دنبال تنها دارایی که برایش باقی مانده و البته گرانبهاترین آنها یعنی همسر و تنها فرزند خود راهی خیابان های شهر هارنتون مکانی خیالی واقع در ایالات متحده می شود. بازی بدون مقدمه با آدام در میان خرابه های شهر آغاز می شود . یک سال از این حادثه مخوف گذشته و این به این معنااست که آدام یک سال در تلاش بوده که به نحوی خود را به خانواده خود برساند. طبق معمول خبری از ماری و جولی همسر و دختر آدام در خانه نیست و تنها سرنخ آدام از محل کنونی آن ها پیغامی است که یکسال قبل برای او به جا گذاشته اند. در ادامه داستان آدام با دختری آشنا می شود که بی کس و بی پناه در خیابان به دنبال مادر و پدرخود میگردد و آدام تلاش می کند که او را به خانواده اش برساند. داستان از داخل دوربین هندی کم آدام روایت می شود. دوربینی که قرار است در تمامی مراحل بازی شما و آدام را همراهی کند و داستان سفر پر پیچ و خم او ار به تصویر بکشد. نحوه روایت داستان و استفاده هوشمندانه تیم سازنده از زوایه دوربین و نحوه تعامل کاراکتر های بازی با آن باعث میشود که داستان بخوبی بیننده را بدرون خود بکشد و به واقعی تر شدن آن کمک بسزایی کند. باوجود تکراری بودن داستان، فضاسازی بسیار خوب آن در کنار صداپیشه های حرفه ای مانند Elias Toufexis که کار او را به عنوان بازیگر قبلا در سریال هایی مثل Smallville و Supernatural و به عنوان صدا پیشه در نقش Adam Jensen در بازی Deus Ex: Human Revolution دیده ایم باعث شده که در زمینه روایت و داستان پردازی I Am Alive در سطح بالایی از کیفیت قرار بگیرد.

mr.mehranhidden بازدید : 415 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

کلیپ های ویدیویی کوتاه، جالب و خنده دار

امکان دانلود همه کلیپ های بخش ویدیویی
با دو فرمت WMV (برای کامپیوتر) و 3GP (برای موبایل) فراهم شده.


فیلم کوتاه خنده دار
شما جراتش رو دارید؟


فیلم کوتاه خنده دار
؟؟؟

فیلم کوتاه خنده دار
؟؟؟

فیلم کوتاه خنده دار
بای بای


فیلم کوتاه خنده دار
دوربین مخفی در رستوران


فیلم کوتاه خنده دار
نحوه عصبانی کردن یک قورباغه!


فیلم کوتاه خنده دار
دانلود کارتون کوتاه
اکتاپودی

فیلم کوتاه خنده دار
دعواهای بامزه سیاستمداران


فیلم کوتاه خنده دار
دعوا سر پستونک


فیلم کوتاه خنده دار
مردم آزار

فیلم کوتاه خنده دار
حوادث - کودکان


فیلم کوتاه خنده دار
قایقران های حرفه ای


فیلم کوتاه خنده دار
برید کنار مهندس اومد!


فیلم کوتاه خنده دار
اسباب کشی


فیلم کوتاه خنده دار
کشتی نی نی با پیشی


فیلم کوتاه خنده دار
خطای دید


فیلم کوتاه خنده دار
تبلیغ مبتکرانه: مورچه ها


فیلم کوتاه خنده دار
هنرنمایی با پیانو


فیلم کوتاه خنده دار
تبلیغ مبتکرانه
بهترین دفاع، حمله است

فیلم کوتاه خنده دار
سوتی در اخبار


فیلم کوتاه خنده دار
تصادف


فیلم کوتاه خنده دار
حرکت ابرو


فیلم کوتاه خنده دار
آمبولانس


فیلم کوتاه خنده دار
بگو قورباغه!


فیلم کوتاه خنده دار
مبارزه خشن


فیلم کوتاه خنده دار
گزارشگر نازنازی


فیلم کوتاه خنده دار
دختربچه زرنگ


فیلم کوتاه خنده دار
گربه و استخر


فیلم کوتاه خنده دار
سقوط هواپیما در دریا


فیلم کوتاه خنده دار
گوسفند عصبانی


بقیه کلیپ ها در صفحه دوم
(اینجا کلیک کنید) Next Page

 

mr.mehranhidden بازدید : 275 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

تكست آهنگ:

Hidden
یا باید مثل من تو معروف باشی‌
یا که زاخار باید هر روز پاشی....
بری سر کار
باشی‌ همش سر پا
خبری نیس در و داف
خبری نیس در و داف
هی
(لا لالا لا لا لالا لا..)
خبری نیست درو داف ...
سلام!
هه‌هه


J.J
ببین زاخار تو تو راه اشتباهی‌
رپ چیه؟ بنویس کتاب اجتماعی!
)هممم..(
بابا تو تو راه اشتباهی‌
رپ چیه؟ بنویس کتاب اجتماعی!

)اوه (
حرص می‌خوری زندگی‌ ما میزونه
هر چی‌ داف دورو برت همه آویزونه
از پیش تو میره پیش ما می‌‌‌مونه
به سازمون میرقصه برای ما می‌خونه (اوه)
تو تو تجریش در حال باقالی خوردن
من تو سنت‌ترپز با ناتالی پرتمن
اینقد پول دارم انگار لاتاری بردم
میگی‌ منم همینطور،
ولی‌ چاقالی کلا
امشب میان جلوم همه رقاصا حالا
می‌رن پائین نمیان مثل قواصا بالا
میگن جی جی مریضتم، برام ابله مرغونی
یه موقع نکنی‌ منو حامله فرقونی (آآه!)
پا تلفن بودیم با بورای جیغ جیغی
توام جلو آینه با اون موهای سیخ سیخی
ایرونی‌‌ها دارن میشن عین عربا
ما م دو تا جوکریم اینجا بین ورقا
کلاسیک مثل (فیگارو فیگارو)
دختر خوشگل حالا (سیگارو بیارو)
بزار دم لبت تا که گرم بشه فیلتر
چون تو هم نازی، مثل ارتش هیتلر



Hidden
یا باید مثل من تو معروف باشی‌
یا که زاخار باید هر روز پاشی
بری سر کار
باشی‌ همش سر پا
خبری نیس در و داف
خبری نیس در و داف


"میم" مثل مهراد
مرسی‌ مادر که این اسمو بهم داد
مثل بیمارستان مهراد
خوب می‌کنم پس وایسا برسه امداد (هاها!)
ایرانو چرخوندم کردم بش نگاه
مثل ما نکردش پیدا
ژنتیکی غلط اشتباه
جو میگیره منو چون (بالا ابرم)
ترس ندارم با اینکه این (بالا تنهام)
صبح بخیر تهران، من عشق توام (صبح بخیر!)
فرو کن تو تنت هر چی‌ لاشخور دورم
شبم آسمونت همیشه از ستاره بوده
از تراس خونه می‌‌بینمت تو لباس نورت (واو!)
خوشیم با چیزی که اینجا ما داریم
گاهی جک یا اینکه مثل چرتکه میره بالا پائین
یه مشت خل و چل دورم ان و خودم (سر و مر و گنده)
شاخ شه کسی‌ نیست واست، نه داشی (زور و مرو مرده!)
(ها ها!)
هیدن ایده میده ثانیه به ثانیه
تیر انداز قافیه
تیر انداز بامیه
میخوره به تنت مثل پلو ملو وا میره
روو مختم؟ بهم بگو پروفسور زاویر (چارلس)
زندگی‌ گرون ولی‌ نمی ارزه
جدی باشی‌ یا زیادی بریزی مزه (نه)
مهراد، زاخار از کسی‌ نمیترسه
صدامم بم و‌و‌ولی‌ نمیلرزه


یا باید مثل من تو معروف باشی‌
یا که زاخار باید هر روز پاشی
بری سر کار
باشی‌ همش سر پا
خبری نیس در و داف
خبری نیس در و داف

 
کمربند اچ یا، اچ کارو چیو
بازو بزرگ، پا کوتاه
حیف که به ما نمیآی
کمربند اچ یا، اچ کارو چیو
بازو بزرگ، پا کوتاه
حیف که به ما نمیآی
کمربند اچ یا، اچ کارو چیو
(کمربند اچ یا اچ کارو چیو
 
بازو بزرگ، پا کوتاه. حیف که به ما نمیآی
(بازو بزرگ، پا کوتاه. حیف که به ما نمیآی)
 

J.J
همه میدونن که دیگه همه دنبلمونن
زاخرا دنبال پولن، دخترا دنبال لوله ان
۳ تا داف زدم فقط ۲تاشون لبنانی بودن
چونکه ۱ دونه سک زدم با یه جوش رو دماغ
حالا موندم توش مثل بوش تو عراق!
ولی‌ به این دخترا که بای‌بای بگم
فردا میگن مبتلا به آلزایمر ام
چونکه تو شبا که بهم شامپاین بدن
میان شاخ به جنگ ما، یه کم خلن
میخوان داف به طرز ما بلند کنن
یا که صاف یه شنبه باز برن هلند
حالا باز یبند به چاق، ولم کنن
تز‌ میدان میگن بعد "زمین صاف" نرم شدیم
چی‌ میگین چاقالا؟ ما تازه گرم شدیم!
جردن رپ ایم نکنی‌ شک پس بهمونو
۴ تا ‌ام باشین میخورم من تک تکتونو


Hidden
میان ۲۰-۳۰ تا درو داف
کلیک کلیک از هر اتاق
شیک شیک با تب و تاب
توام برو خونه زاخار
تا خون نریخته چیک چیک از سرو پات
بشه قرمز زیرت کریستین لوبوتین
داف ت مارو میده ترجیح، آره!
ادا اطوار در میاره
تو بالا ۳۵‌ای آخه
خیلی‌ خسته کننده
پس زاخار منو دیدی دست تکون نده!
)انگار دستت تفنگه(
 

یا باید مثل من تو معروف باشی ‌(‌هه!)
یا که زاخار باید هر روز پاشی
بری سر کار

باشی‌ همش سر پا
خبری نیس درو داف
خبری نیس درو داف
 
 
 
کیفیت: 128 کیلو بایت
mr.mehranhidden بازدید : 171 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (1)
دانلود MPSOFTWARE phpDesigner v8.0.0.145 - نرم افزار کد نویسی به زبان پی اچ پی

phpDesigner نرم افزاری قدرتمند و پرسرعت برای کد نویسی و ویرایش PHP است که دارای امکانات کاملی برای زبان های HTML ، CSS و Javascript می باشد. افراد مبتدی نیز به خوبی افراد حرفه ای می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. phpDesigner به شما در آنالیز ، ویرایش ، رفع مشکلات (Debugging) و انتشار نرم افزارها و وبسایت های بر پایه زبان های PHP، HTML و ... کمک خواهد کرد.
امکانات نرم افزار phpDesigner :
- سرعت بسیار بالا، یادگیری و استفاده بسیار ساده.
- ویراستاری کامل برای زبان های PHP، HTML، CSS و Javascript.
- رابط کاربری کاملا ابتکاری با قابلیت های شخصی سازی فراوان و پشتیبانی از پوسته های مختلف.
- سایه روشت کردن گرامر برای زبان های PHP ، HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و غیره.
- مرور کدها ، کامل کردن کد ها و راهنمایی برای نوشتن کد.
- مدیریت پروژه ها و جریان کاری.
- جستجوی اعلان ها (declarations) در پروژه با روشی کاملا ابتکاری.

phpDesigner 8.1.0 Multilingual + Portable

- رفع مشکل و پروفایل کد PHP به همراه Xdebug.
- تشخیص خطاها به صورت زنده برای زبان های PHP، HTML و CSS.
- ویرایش از راه دور ftp.
- جستجو و جایگزینی بسیار پیشرفته کدها.
- کتابخانه و قالب های آماده فراوان برای کدها.
- پشتیبانی از TortoiseSVN.
- زیبا سازی سریع کدها برای PHP، HTML و CSS.
- مشاهده برچسب های منطبق و مفقود شده.
- یادگیری PHP به همراه راهنما و دستورالعمل داخلی PHP.


امکانات جدید اضافه شده در ورژن phpDesigner 8.1.0 Multilingual + Portable :
- پشتیبانی از رنگ های CSS3 , HSL , HSLA , RGBA.
- اضافه شدن 7 زبان دیگر به زبان های نرم افزارمانند اسپانیایی ، کرواسی و...
- قابلیت GIT Output Dialog.
- برطرف شدن مشکلات Git Add file, Git Commit file, Git Commit folder, Git Status, Git List committed files, Git Diff, Git Log, Git Log file.
- برطرف شدن مشکلات اجرای دستورات GIT.
- برطرف شدن اشکالات مارکر های متن.

mr.mehranhidden بازدید : 191 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مرتبط با موضوع: اداری و دفتری, یادداشت / مدیریت کارها

 

دانلود Blumentals Program Protector

Program Protector یکی از برترین ابزارها برای محافظت نرم افزارها از طریق رمزگذاری در دنیا می باشد. شرکت Blumentals که در شهر Riga کشور لیتوانی قرار دارد از بهترین متخصصان برای ساخت این نرم افزار استفاده کرده است. شما به راحتی می توانید هر نوع نرم افزار ویندوز را به وسیله رمز گذاری محافظت کنید. استفاده از آن بسیار ساده بوده و نیازی به هیچ گونه اطلاعات خاص کامپیوتری و مهارت ویژه ای ندارد و شما می توانید تنها با چند کلیک رمز عبوری روی برنامه مورد نظر قرار دهید. اما چه چیزی باعث برتری Program Protector نسبت به برنامه های هم خانواده اش شده است؟
Program Protector با هر نوع نرم افزار ویندوز سازگار بوده و برخلاف سایر نرم افزارهای هم نوع ، بسیار ایمن و ساده ساخته شده است. کاربران خطرآفرین دیگر نمی توانند از طریق تغییر نام فایل ها یا با حذف نرم افزار امنیتی از سد امنیتی آن بگذرند. مطمئناً همانطور که قبلاً هم گفته شده طراحی ساده و سهولت در استفاده از مزیت های دیگر آن به شما می روند که نمونه آن را در کمتر نرم افزاری مشاهده کرده اید.
امکانات نرم افزار Blumentals Program Protector v4.3 :
- محافظت کامل از هر نوع نرم افزار ویندوز با قرار دادن پسورد روی آن.
- قابلیت Drag & Drop فایل ها و میانبرها برای قرار دادن آنها در محدوده ایمن رمز عبور.
- قابلیت مرور لیست نرم افزارهای محافظت شده.
- قابلیت محافظت از خود جهت حفظ ایمنی.

Blumentals Program Protector

- امکان شخصی سازی عکس العمل رمز عبور.
- مشاهده جدول فعالیت نرم افزارهای محافظت شده.
- ایمنی 100% و جلوگیری از ساخت مسیر فرعی برای گذشتن از سد امنیتی نرم افزار.
- سازگار با تمامی نرم افزارهای ویندوز شامل internet explorer و Outlook Express.
- استفاده بی نهایت ساده از نرم افزار.

mr.mehranhidden بازدید : 308 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

EMDB نرم افزاری کم حجم و بسیار کاربردی برای ساخت کالکشن های فیلم است. این نرم افزار قادر است از سایت معتبر و معروف IMDB تمامی اطلاعات یک فیلم را جمع آوری کند و برای شما ذخیره سازی کند. به این صورت شما یک کالکشن حرفه ای از فیلم های مورد نظر خود خواهید داشت. این نرم افزار میتواند پوستر (کاور) فیلم ها را از سایت IMDB جمع آوری کرده و برای شما به صورت های مختلف مانند سایز بزرگ ، سایز متوسط ، بند انگشتی و... ذخیره سازی کند. شما همچنین قادر خواهید بود تا محتویات کالکشن خود را به صورت فایل های CSV و یا Text و حتی به صورت سایت خروجی بگیرید و به راحتی از آنها در هر جا استفاده کنید. این نرم افزار به کمک زبان C++ در نرم افزار Microsoft Visual Studio 2008 نوشته شده و شما برای اجرای آن نیازی به .NET framework نخواهید داشت.
امکانات نرم افزار EMDB v1.56 + Portable :
- جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB.
- گرفتن خروجی از کالکشن شما به فرمت های CSV , TXT و یا صفحات وب.

EMDB

- بدون نیاز به نرم افزار های جانبی.
- نوشته شده توسط زبان C++.
- جمع آوری پوستر ها در سایز های مختلف.
- دارای زبان های English, Dutch, Danish, German, Italian, Portuguese, Slovak, Spanish, Hungarian Croatian, Swedish, Greek, Catalan, Czech, Norwegian, Japanese, French, Finnish, Polish, Russian, Turkish, Chinese, Serbian و Slovenian.

mr.mehranhidden بازدید : 170 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود My Notes Keeper

ما هر روزه با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه هستیم. مدیریت، به خاطر سپردن و استفاده از این مقادیر اطلاعات ، کاری طاقت فرسا می باشد. برای یک راه حل دم دستی می توانید از تکه های کاغذ برای نوشتن اطلاعات استفاده کنید ، اما با استفاده از نرم افزار My Notes Keeper می توانید به راحتی حجم زیاد اطلاعات را مدیریت کنید.
اکثر افراد با پرسش های زیر رو به رو می شوند :
- من چطور می توانم تعداد زیادی یادداشت و اسناد متنی را در تحقیقات خود مدیریت کنم؟
- چطور می توانم اطلاعات شخصی خود را به خوبی مدیریت کنم؟
- چطور می توانم یک پایگاه اطلاعات شخصی و شرکتی ایجاد کنم؟
- چطور می توانم نمای کلی یک کتاب را بنویسم؟

اگر می خواهید مشکلات فوق را نداشته باشید می توانید از My Notes Keeper v2.7.6.1404 استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به امکانات مختلفی مانند اطلاعات پایه ، کتاب الکترونیک ، لیست امور روزانه ، مدیریت اطلاعات مشتری ، مدیریت یادداشت ها ، مدیریت اسناد ، کتاب آدرس ، دفترچه تلفن ، رمزهای عبور ، آلبوم عکس ، آدرس های اینترنتی ، فایل ها ، مدیریت محتوا ، پردازش کلمات و... دسترسی داشته باشید.

My Notes Keeper

استفاده از My Notes Keeper بسیار ساده بوده و کار با رابط کاربری آن نیاز به هیچ گونه اطلاعات تکنیکی ندارد. نصب آن تنها 10 ثانیه طول کشیده و با سرعت بسیار بالا نیز اجرا می شود. سازگاری با اسناد Office مانند Word, Excel و کار با txt, .wri, .rtf, .doc, .html. از دیگر امکانات مفید آن می باشد. امنیت کامل اطلاعات با استفاده از قرار دادن رمز عبور از مهمترین امکانات امنیتی این نرم افزار می باشد.
در نهایت قابلیت باز کردن تب های مختلف و ساختار درختی فایل ها برای دسترسی سریع به اطلاعات ، استفاده از آن را بسیار ساده تر می کند.

mr.mehranhidden بازدید : 220 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 دانلود Download Accelerator Plus Premium v10.0.3.5 نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود

| دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود|
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 16/مرداد/1391|
"Download Accelerator PLUS" یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار که با نام اختصاری DAP شناخته می شود سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را تا سه برابر واقعی افزایش می دهد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار پس از نصب به صورت خودکار به مرورگر های اینترنتی سیستم افزوده می شود و کاربران می توانند به راحتی همه نوع فایلی را از اینترنت دانلود کنند. DAP با تمامی ارتباط هاي اينترنتي مانند CABLE، DSL/ADSL ، T1 ، DIAL-UP سازگار است.شیوه این نرم افزار مدیریت دانلود،تکه تکه کردن داخلی فایل ها است که باعث می شود پروسه دانلود در زمان بسیار سریعتری انجام گیرد.به طور حتم می توان این دانلود منیجر را یکی از پرطرفدارترین ها دانست زیرا بر طبق آخرین خبر ها دارای 180 میلیون کاربر بوده است.از ویژگی های مناسب این نرم افزار می توان به قابلیت Resume یا ادامه دادن دانلود های متوقف شده،قابلیت زمان بندی دانلود ها، مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده، انتخاب پوسته هاي مختلف و... اشاره کرد.نرم افزار با تمامی مرورگر های اینترنتی مانند Netscape, Internet Explorer, Opera و Firefox سازگار است و همچنین از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 231 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

 


 دانلود Daemon Tools Pro Advanced 5.1.0.0333 نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه ساز قفل ها
"Daemon Tools" یکی از برترین نرم افزار های ساخت CD/DVD رام های مجازی است.همانطور که می دانید بسیاری از فایل های حجیم که بر روی اینترنت بارگذاری می شوند به صورت فرمت های ایمیج می باشند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق یک درایو مجازی می تواند فایل های ایمیج را بارگذاری کرده و بدون نیاز به رایت اجرا کند.نرم افزار طیف وسیعی از فرمت های ایمیج را پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی می توانند دیسک های قفل دار را توسط برنامه رایت کنند.امروزه این نرم افزار به ابزار بسیار محبوب گیمر ها بدل گشته است زیرا می توانند بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی بازی های خود را اجرا کنند. این برنامه از فرمت های cdi (Disjuggler),nrg,cue/bin, mds (Media Descriptor File), bwt, iso, ccd و pdi پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 241 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
نرم افزار مفید وعالی گوگل کروم ورژن جدید
 دانلود Google Chrome v20.0.1132.43 مرورگر اینترنتی گوگل کروم
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 20/مرداد/1391|
گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.این مرورگر همواره به عنوان یکی از سه مرورگر برتر جهان نام برده می شود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل کروم را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. مرورگر اینترنتی گوگل کروم علاوه بر امنیت بسیار بالا در نگه داری اطلاعات کاربران دارای حالت مرور Privacy نیز هست که به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد.مرورگر گوگل کروم از امنیت بسیار بالایی در مقابل هکر ها برخوردار است در واقع با متن باز بودن مرورگر اکثر هکر ها از نفوذ و هک این مرورگر قدرتمند عاجز مانده اند.این مرورگر علاوه بر ویژگی های ذکر شده امکان Tab Browsing یا باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، Pop-up Blocker یا بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم و... را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download
mr.mehranhidden بازدید : 138 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود Pro Assistant - نرم افزار موبایل ابزار همه کاره

نرم افزار Pro Assistant یک برنامه قدرتمند و همه جانبه است که مهمترین ویژگی آن جستجو است. با استفاده از ویژگی قدرتمند جستحوی آن می توانید موزیک ها، تصاویر، فایل ها و هرآنچه می خواهید را جستجو کنید. البته این برنامه ویژگی های دیگری مانند پخش کننده موزیک، مدیریت برنامه ها، مدیریت کانتکت ها، بلاک کننده تماس ها، مدیریت موزیک، پشتیبان گیری پیامک ها و... را نیز دارد.

ادامه / دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 218 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
3 دانلود Vmware Fusion v5.0.0.802507 MacOSX - نرم افزار اجرای ویندوز در مک

نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.

در نسخه جدید آن تمامی هماهنگی های لازم برای سیستم عامل شیر کوهی ( Mountain Lion ) تنظیم شده است.
ادامه / دانلود
mr.mehranhidden بازدید : 147 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دانلود کتاب رمان خنده در تاریکی

    در کتاب خنده در تاریکی نویسنده خلاصه ی رمانش را در همان چند خط اول داستان می آورد . شاید با خود بگویید که این رمان داستان محور نیست . به سبک تمامی رمان های مدرن و پست و مدرن . ولی این تصور اشتباه ست . داستان به شدت سینمایی و داستان محور می باشد . باز ممکن است با خود بگویید که رمان سبکی فوق العاده غنی و البته شاعرانه دارد و فارغ ازتمامی دل واپسی هایش داستان می گوید و همه ی قلب ها را جذب می کند . اما سبک داستان نیز آن طوری نیست که فکر می کنید . ساده است و طنز با شخصیت پردازی هایی محدود و البته قوی . شاید بزرگترین کشش رمان همین سبکش باشد که به تنهایی صفحات بسیاری از رمان را برای خواننده جذاب می کند.

    ادامه / دانلود
    mr.mehranhidden بازدید : 177 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

    دانلود Waterfox v15.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

    Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

    ادامه / دانلود
    mr.mehranhidden بازدید : 196 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

    مجموعه شماره 1 مستند های دوبله فارسی

    پکیج پیش رو:
    اولین مجموعه از بهترین عنوان های وب سایت ان جی فارسی است. این مجموعه شامل ۲۵ عنوان فیلم مستند دوبله فارسی در زمینه های مختلف علمی (حیات وحش، نجوم، شگفتی های طبیعت، علوم مهندسی، تاریخ و باستان شناسی، علم نبرد، خط تولید بزرگترین کارخانه ها و …) می باشد.

    مشخصات فیزیکی مجموعه:
    - بالاترین کیفیت ممکن صدا و تصویر / بدون واترمارک (تبلیغات)
    - قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کنسول های بازی
    - تهیه شده از با کیفیت ترین نوع دی وی دی
    - چاپ مستقیم بر روی دی وی دی (اورجینال) به همراه روکش آلتراویولت (قابل شستشو)
    - چاپ اختصاصی هر عنوان بر روی دیسک
    - تکثیر با پیشرفته ترین متد (Copy + Compare) (مقایسه بایت به بایت با نسخه اصلی)
    - ۱۰۰ % گارانتی تعویض


    تعداد: 25 DVD - قیمت: 25000 تومان | خرید پستی
                                                                                 توضیحات

    mr.mehranhidden بازدید : 140 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دسته بندی : آهنگ,دانلود آهنگ

    دانلود آهنگ رویای ما از شادمهر عقیلی و ابی

    shadmehr ebi دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی و ابی:آهنگ رویای ما

    آهنگ رویای ما کار مشترک و جدید شادمهر عقیلی و ابی است که متن اصلی ان ضد جنگ و دشمنی است.این اولین آهنگی است که شادمهر عقیلی پس از آلبوم موفق خود البوم طرفدار خوانده است.

    بخشی از متن آهنگ: من رویایی دارم رویای ازادی ,  رویای یک لحظه بی وقفه از شادی , من من رویایی دارم از جنس بیداری , رویا تسکین این درد بیداری …

    برای دانلود آهنگ رویای ما از باکس زیر استفاده کنید.

    توجه : در صورت اعلان عدم رضایت صاحبان این اثر لینک دانلود از سایت حذف خواهد

    دیدن این مطالب به شما توصیه می شود:

    دانلود آهنگ طرفدار شادمهر عقیلی

    دانلود تیزر جدید آلبوم آهنگ طرفدار شادمهر عقیلی

    دانلود آهنگ خیلی ها از آلبوم طرفدار شادمهر عقیلی

    دانلود آهنگ آینده با صدای شادمهر عقیلی ۹۱

    دانلود آهنگ امان از تو شادمهر عقیلی

    downloadدانلود با لینک مستقیم

    Size حجم فایل: 4 مگابایت

    Password رمز فایل: www.downloadsazan.ir

    mr.mehranhidden بازدید : 275 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دانلود Perfect Keyboard Pro 1.4.6 - نرم افزار موبایل کیبورد کامل اندروید

    نرم افزار Perfect Keyboard Pro یک کیبورد کامل برای گوشی ها اندروید می باشد که البته بهترین مزیت آن پشتیبانی از زبان شیرین فارسی می باشد. شما می توانید بنا به سلیقه خودتان این کیبورد را سفارشی کنید. تنظیماتی مثل: 8 تم زیبا، استفاده از دیکشنری، تنظیم شدت لرزش، تبدیل گفتار به متن و ... . این کیبورد مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا قابلیت هایی را دارا می باشد که شما متحیر می شوید.


    ادامه مطلب/دانلود

    mr.mehranhidden بازدید : 164 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دانلود Talking Battery Widget Pro 1.0.2 - وبجت نمایش و اعلام درصد باتری

    حتما برای شما هم اتفاق افتاده که زمانی نیاز فوری به استفاده از گوشی و یا سایر خدمات را داشته باشید ولی متوجه می شوید که شارژ باتری گوشی شما تمام شده است. وبجت Talking Battery Widget Pro با قابلیت های بالا به شما اطلاع می دهد که باتری شما در حال اتمام است.


    ادامه مطلب/دانلود

    mr.mehranhidden بازدید : 151 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
    دانلود VLC Media Player v2.0.3 - نرم افزار پخش فایل های مالتی مدیا

    امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.


    ادامه مطلب/دانلود

    mr.mehranhidden بازدید : 190 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

    نزم افزار موبایل شبکه اجتماعی گوگل

    دانلود +Google - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی گوگل

    (91/6/9) تغییرات:

    جایگزین شدن نسخه جدید 3.1.1.32879387 برای اندروید

    با گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی همچون facebook و استقبال بی نظیر مردم از آنها، شرکت Google شبکه ای اجتماعی تحت عنوان +Google را راه اندازی کرده است که از استقبال بی نظیری برخوردار شده است. نرم افزار +Google امکان اتصال به این شبکه را بر روی موبایل فراهم می کند.

    ادامه / دانلود
    mr.mehranhidden بازدید : 224 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

    دانلود Mozilla Thunderbird v15.0 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

    دانلود Mozilla Thunderbird v15.0 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

    Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
    نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

    ادامه / دانلود
    mr.mehranhidden بازدید : 234 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

     

    دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8

    دانلود کرک ویندوز 8 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8
    (91/6/1) تغییرات:

    - کرک جدیدتر بر روی سایت قرار گرفت!

    پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

    به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 و نحوه فعال سازی آن را دریافت کنید.

    ادامه / دانلود
    تبلیغات
    پر فروش ترین محصول

    http://up.paypersell.bz/uploads/1427337871.gif

    قیمت: 7900 تومان

    آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای ائد خود خلاص شوید ؟

    با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟ از بین بردن با زحمت زیاد ؟

    به کمک مواد شیمیایی ؟  کندن موهای زائد ؟

    و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح ؟

    روش جدید برای این کار استفاده از مو بر اسموت اوی می باشد !!

    محصولی که هم اکنون  شبکه های ماهواره ای آن را تبلیغ می کنند

    بازی جنگ امپراتوری


    

    بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

    بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

    این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

    پکیج 210 فیلم هیجان انگیز 2012

    http://up.vatandownload.com/images/sttnj5owxs8wg92ayos6.gif

    پکيج 210 فيلم هيجان انگيز 2012 با کيفيت فوق العاده

    فيلم هاي برتر تابستان 1391

    بهمراه هديه باور نکردني براي هر خريدار

    کيفيت تمام فيلم ها 720p , dvdrip عالي و فوق العاده

    با قيمت با قيمت فوق العاده فقط و فقط تا پايان تابستان

    براي ديدن توضيحات و ليست مجموعه اينجا کليک کنيد...

    http://up.vatandownload.com/images/eew5pxtfgpcyrten2bb.jpg

    تعداد صفحات : 2

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی در دنیا بهترین است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 4,206
  • بازدید کلی : 45,714